UA-37300520-1

sâmbătă, 19 iulie 2014

FEMEIA LA 40 DE ANI

De curand am implinit 40 de ani si majoritatea prietenilor mei m-au intrebat cum ma simt la aceasta varsta. Sincer, nu ma simt de 40 de ani, ma simt ca la 18 ani la care, pot sa spun cu sinceritate, am mai adaugat 22 de ani de experienta de viata. De fapt cum ar trebui sa ne simtim la 40 de ani: batrane, neinsemnate, sa consideram ca viata noastra s-a scurs, sa nu ne mai ingrijim, etc? NU doamnelor, categoric NU!!! Daca am implinit 40 de ani nu inseamna ca trebuie sa ne pregatim de batranete. Suntem la mijlocul vietii si deci, trebuie sa ne traim visele, fiindca marile vise incep acum. Pentru mine viata a inceput din nou: iubesc si sunt iubita, imi descopar pasiuni noi, am proiecte, dar ceea ce este mai important stiu ce vreau de la viata. Ma bucur de toate momentele frumoase ale zilei, ma copilaresc si indraznesc sa fac lucruri pe care la 20 de ani nu le faceam. Eu cred ca tineretea e in noi si doar noi putem sa o pastram si sa o cultivam. Nu trebuie sa lasam pe nimeni sa ne necajeasca, sa ne "strice" ziua, nu trebuie sa ne incarcam cu sentimentele negative ale celorlalti. Din contra, la fiecare cuvant urat putem sa raspundem cu un cuvant bun si cu un zambet, care sigur se va intoarce la noi inzecit.Pragul de 40 de ani trebuie vazut ca o a doua tinerete. Eu ma simt mai puternica si nu-mi mai pasa de ceea ce spun altii, mai increzatoare in fortele proprii. La urma urmei, 40 e doar o cifra si doar de noi depinde sa ramana asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu