UA-37300520-1

duminică, 10 februarie 2013

OAMENII CU 1,2,3.....n FETE

Traim printre oameni, dar stim cu adevarat care ne sunt prieteni si care ne sunt dusmani? De multe ori in spatele vorbelor frumoase se ascund persoane care ne urasc si care se bucura de insuccesele noastre, care in fata ne zambesc, ne declara sincera lor prietenie sau mai rau, iubire, iar cand intoarcem spatele, ne vorbesc de rau pe la prieteni, rude sau familie. Exista persoane care nu pot trai fara a barfi, fara a improsca cu noroi pe cei din jur. Si culmea, dupa ce fac asta, mai au tupeul sa te caute, sa vorbeasca cu tine ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, ca si cand ei ar fi cei mai buni prieteni ai tai. Ma intreb, de unde atata rautate? Si ce e mai grav e ca aceste persoane se considera crestine, pozeaza in persoane evlavioase, care merg la Biserica. Pai daca te consideri crestin cum poti sa te comporti asa? Crestinismul promoveaza iubirea aproapelui, nu sa faci rau aproapelui. Haideti sa lasam ipocrizia la o parte si sa spunem deschis ceea ce ne deranjeaza la cei din jurul nostru. Cei care ma cunosc stiu ca intotdeauna am fost o persoana directa si am spus deschis ceea ce am gandit si chiar mi-am incurajat elevii sa faca acelasi lucru. Asa am fost educata de parintii mei: sa spun ceea ce gandesc si sa suport consecintele daca am facut ceva rau. Inteleg ca o persoana se poate simti jignita de o afirmatie facuta de altcineva, sau de faptul ca prietenia sau iubirea i-au fost respinse de altcineva, dar asta nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu invective in stanga si dreapta, sa vorbim de rau acea persoana pentru ca in definitiv ce se rezolva facand asa ceva? Acea persoana care are un asemenea comportament aberant nu castiga nimic. Din contra, doar pierde pentru ca lumea care te cunoaste cu adevarat nu asculta ineptiile spuse de o minte care nu mai judeca rational. Intotdeauna am fost de principiul ca trebuie sa lasi loc de BUNA ZIUA. Dar cu unele persoane acest lucru e imposibil. Acestor persoane eu nu pot sa le spun decat: "Dumnezeu e sus si vede si ne da la toti dupa cum zicem si facem!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu