UA-37300520-1

duminică, 30 decembrie 2012

GANDURI DESPRE 2012


Anul 2012 se apropie de sfarsit. A fost un an deosebit pentru mine pentru ca am ales un nou drum in viata, un nou inceput. Si aceasta decizie a fost benefica. M-a ajutat sa ma descopar pe mine insami , sa aflu despre mine lucruri pe care nu le stiam,m-a ajutat sa imi depasesc limitele si m-a facut mai puternica. Le multumesc prietenilor care mi-au fost alaturi in acest an si m-au incurajat permanent sa imi urmez visul, dar si dusmanilor, ale caror comentarii rauvoitoare la adresa mea m-au facut sa devin mai hotarata in atingerea telurilor mele. Am planuri mare pentru 2013 si cu ajutorul lui Dumnezeu, dar si al Fecioarei Maria, al carui nume il port, si care intotdeauna mi-a fost alaturi si m-a ajutat, sunt sigura ca voi reusi in tot ceea ce mi-am propus. Viata m-a invatat ca atunci cand iti doresti cu adevarat ceva, vei obtine. Imi doresc sa fiu sanatoasa, sa pot realiza ceea ce mi-am propus, iar voua va doresc ca noul an sa fie presarat cu realizari pe toate planurile!Inchin in sanatatea voastra! La multi ani cu sanatate ca-i mai buna decat toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu