UA-37300520-1

marți, 22 ianuarie 2013

DESPRE DUMNEZEU

Atunci cand eram copil si mama imi vorbea de Dumnezeu, mi-l imaginam ca un batranel cu par lung, alb si bineinteles, cu o barba lunga si alba, care sta intr-un fotoliu si asculta rugamintile oamenilor. Imi imaginam ca uneori zambeste, iar alteori se incrunta dezaprobator la rugamintile oamenilor. Niciodata nu l-am vazut pe Dumnezeu ca pe ceva de care sa iti fie frica, din contra intotdeauna l-am vazut ca pe o fiinta care emana IUBIRE. Intotdeauna l-am simtit aproape de mine, chiar si in momentele in care poate am facut ceva rau si nu meritam sa fie alaturi de mine. Pe parcursul vietii am invatat ca EL este alaturi de noi indiferent ca facem bine sau rau, EL nu ne paraseste niciodata:"Atunci cand Dumnezeu iti inchide o usa, El iti deschide o fereastra" Trebuie doar sa credem in EL. Si cel mai important lucru, pe care multi dintre noi il uita, trebuie sa ii multumim pentru tot ce ne da, indiferent ca e bun sau rau pentru noi. Cum spun batranii "tot ce vine de la Dumnezeu e bun" chiar daca noua ni se pare pe moment ca nu e asa. Imi doresc si va doresc ca Dumnezeu sa ne dea ceea ce crede El ca e mai bun pentru noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu