UA-37300520-1

vineri, 11 ianuarie 2013

LIFE GOES ON

De ce acest titlu pentru postarea mea de azi? Pentru ca viata merge intotdeauna inainte. Pe 8 ianuarie anul acesta, am sarbatorit un an de cand am aterizat pe aeroportul Luton din Londra cu un contract in buzunar si privind cu optimism inainte. Nu stiu cand a trecut acest an, dar a fost un an frumos, plin de experiente benefice. Si tot pe 8 ianuarie anul acesta am vazut ca peste 500 de persoane au citit postarile de pe blogul meu. Va multumesc pentru interesul pe care l-ati aratat pentru povestirile mele si mai ales pentru comentariile pe care mi le-ati lasat pe contul meu de facebook. Toate acestea m-au incurajat sa scriu mai departe despre calatoria mea prin aceasta mare necunoscuta care e VIATA. Desi in majoritatea timpului sunt ocupata cu serviciul, am hotarat ca in fiecare saptamana sa scriu despre viata mea aici in Anglia, despre calatoriile pe care le-am facut de-a lungul timpului in Franta, Elvetia, Italia, Austria, Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Germania, etc, despre persoanele importante din viata mea, despre trairile si sentimentele mele.Ma bucur enorm ca fostii mei elevi si fostii mei colegi de catedra din tara nu m-au uitat. Faptul ca inca primesc mesaje de la voi si unii dintre voi imi cereti sfatul si acum, ma umple de bucurie. Nu pot descrie in cuvinte ce simt atunci cand elevii mei imi spun ca isi amintesc cu placere de orele mele de psihologie si istorie. De asemenea ma bucur foarte mult cand unii dintre ei, vin in vizita la Londra si ma cauta. Timpul trece repede atunci cand stai la o ceasca de ceai intr-o cafenea londoneza depanand amintiri. Ii astept in numar cat mai mare la Londra si intotdeauna va fi o placere sa ii intalnesc si chiar sa le fiu de ajutor aici, daca va fi nevoie. Sunt mandra de toti elevii mei si sunt onorata ca am participat si eu putin la formarea lor ca oameni. Stiu ca la unii nu le place prea mult scoala. Mie mi-a placut,, de aceea am si facut doua facultati, doua masterate si, probabil, daca ramaneam in tara faceam si un doctorat. Dar la fel de importanta este si SCOALA VIETII, care multi se lauda ca o au, dar majoritatea au ramas repetenti la ea. SCOALA VIETII inseamna sa stii sa te descurci in orice situatie singur, fara ajutorul nimanui, bazandu-te pe propriile cunostinte. De aceea educatia e importanta. Si nu uitati, dragi mei elevi sau fosti elevi , sa va urmati intotdeauna visele. Visele pot deveni realitate, va spun asta din proprie experienta. Doar de voi si numai de voi depinde asta. Eu eram cam sceptica in privinta asta, dar am intalnit un om care mi-a dovedit ca ma insel si ca DREAMS COME TRUE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu